Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas towary były ciągle dostępne.
W przypadku chwilowego braku pozycji asortymentu jesteś informowany jeszcze przed złożeniem zamówienia o planowanej dacie dostawy.
Na stronach sklepu wyświetlane są tylko te towary, które dostępne są "od ręki" lub te, których data dostawy jest dokładnie znana.
W przypadku chwilowego braku towaru, na stronie produktowej (przy zdjęciu) wyświetli się komunikat z informacją o planowanej dacie dostawy.
Możesz oczywiście złożyć zamówienie, a my zrealizujemy je zaraz po dostawie.
O przebiegu realizacji zamówienia będziesz informowany mailowo.
W pierwszej kolejności realizowane są zamówienia już opłacone poprzez Dotpay oraz za pobraniem.
Zamówienia opłacane przelewem tradycyjnym są przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie.
O każdym działaniu, tj. zaksięgowaniu przez nas wpłaty, przekazaniu do realizacji, zrealizowaniu lub anulowaniu jesteś informaowany mailowo.
Zapewniamy, że pracujemy na pełnych obrotach, aby paczka dotarła do Ciebie jak najszybciej.
Najpóźniej po 2 dnia roboczych (od wpłynięcia zamówienia lub wpłaty za zamówienie) przekazujemy paczkę przewoźnikowi.
Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Pocztą Polską (w zależności o dokonanego wyboru w formularzu zamówienia).
Kurier przed dostarczeniem paczki najczęściej kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie w celu ustalenia godziny dostawy.
Poczta Polska informuje odbiorcę sms-em o planowanej próbie doręczenia na dzień przed doręczeniem oraz w dniu doręczenia.
W przypadku nieobecności odbiorcy pozostawia awizo, a następnie można odebrać paczkę na Poczcie.
W celu umożliwienia przewoźnikowi kontaktu z Tobą, zawsze wpisujemy w list przewozowy Twój numer telefonu.