Wszystkie reklamacje związane z wadą fabryczną towaru oraz zniszczeniem podczas transportu są ROZPATRYWANE POZYTYWNIE.
Wystarczy przesłać na nasz adres mailowy zdjęcia towaru w celu udokumentowania wady lub zniszczenia, a prześlemy Tobie nowy towar.
Jeżeli chcesz wymienić produkt (np. na inny rozmiar, kolor lub model), poinformuj o tym telefonicznie. Następnie prześlij towar oraz fakturę zakupu do nas z załączoną informacją (w wersji papierowej) jakiej zmiany mamy dokonać. Po zamianie wystawimy korektę faktury (jeśli będzie konieczna) i wyślmy do Ciebie towar za pobraniem.
Masz prawo odstąpić od zawartej umowy (zwrotu towaru) w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Jeśli chcesz odstąpić od umowy poinformuj nas o tym drogą mailową, a następnie odeślij do nas towar oraz fakturę, którą otrzymałeś wraz z towarem.
Pamiętaj aby do paczki dołączyć informację o numerze konta bankowego, na które mamy przekazać środki.
W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Ciebie.
Jako kupujący będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Pamiętaj, że dokonując zwrotu towaru odpowiadasz tylko za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwrotu płatności dokonujemy nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany towar.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposób płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji (w przypadku przedpłat) lub na wskazane konto bankowe w przypadku pobrań.
Prosimy odesłać nam zwracany towar wraz z fakturą na poniższy adres:
SZOPS
ul. Drawieńska 21 (siedziba firmy Wabud)
73-200 Choszczno